Szerezd meg azonnal a 2024/25 B2W Trendbook AJÁNDÉKUNKAT és a Brand Tervező NAP 5 előadás felvételét!
B2W Akadémia Business Club – olyan cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók
#1 prémium közössége, akik hűséges női vásárlókra, követőkre vágynak
Mutasd meg magad és engedd, hogy megszeressenek!
Várunk szeretettel Magyarország #1 prémium üzleti B2W Közösségébe, akár NŐ vagy, akár FÉRFI, a lényeg, hogy márkád nőknek ad el.
Tudtad? A vevők 85%-a NŐ.
Tudd, hogy teljesen más szempontok szerint döntenek, mint a férfiak. Mindenben. Mára már nem úri bohóság felelősen kommunikálni a női célpiacra, józan üzleti érdek.
Ez sokkal több, mint a 12 = 1 tucat marketing klubok!
Itt a hazai legek segítenek marketing, design, AI, Web3, üzleti stratégiai megoldásokkal a legfrissebb tudáshoz hozzájutni. Prémium üzleti közösség és erős PR támogat majd úgy, ahogy azt megszokhattad már tőlem a B2W alapítása óta, kifejezetten női célpiacra fókuszálva.
ZÁRT PRÉMIUM
ÜZLETI KÖZÖSSÉG
Ismersz engem és talán sikerült eljutnod VIP rendezvényeimre, így pontosan tudod: KAPCSOLATI TŐKÉM kivételesen erős, ráadásul rendkívül összetartó is.
Cégvezetők, vezérigazgatók, ismert és elismert sztárok, szakmájuk legjobbjai.
Ismerd meg őket rajtam keresztül, s ha hozzáállásod pozitív, segítő, inspiráló, úgy örökre a szívükbe zárnak majd Téged is.
250+ kezdő, haladó
és unikális tananyag
- „Hogyan adj el NŐKNEK” könyv PDF letölthető
- 7 évnyi videós tananyag
- letölthető munkafüzetek
- Heti 1 élő bejelentkezés, a legfrissebb témákkal
- Tematikusan haladunk, a combosabb videók is így válnak elérhetővé. Csakis a módszerem segítségével nem uralkodik el a káosz, nem csapongasz majd, ezt megígérem
Azonnal használható inspirációk, stratégiák
Hetente frissülő GRAFIKAI inspirációk:
- Posztolj gyorsan és izgalmasan SZEGMENTÁLTAN!
- Arculat, weboldal termék és csomagolás redesign tippek
- HETENTE frissülő színpaletták (HEX + PANTONE kódokkal)
- rövid, közép és hosszútávú üzleti stratégiák tervezése
- SALES, PR tippek – PODCAST támogatás!
- Támogató közösség, akik a megvalósításban is segítenek, ha elakadsz
Spórolj időt okos AI megoldásokkal, automatizmusokkal
Haladó tudásbázist, kurzusokat, szakértőket és egy összetartó üzleti közösséget kapsz, ha velünk tartasz. Sőt, nálunk igazi barátságok is szövődnek, ez és a segítő, támogató hozzáállás az, amivel gyorsabban és látványosabban érsz el sikereket.
Nem csak tanítom egyedi módszertanomat, mentoráltjaim képesek akár 400M-ról 3 Mrd-ra is nőni 1 év alatt. 26 év alatt sok-sok személyes márkát, kkv brandet és multi kampányt vezettem be, sokakat ismersz Te is közülük. Ez az igazi fokmérője annak, hogy kitől érdemes tanulni, kit választasz mesterednek, kinek adsz bizalmat álmaid megvalósítására. És nem csak tanítom, de meg is tervezem márkád stratégiáját, designját, ha felkérsz rá.
B2W ajánlatok
“Tanulni a legjobbaktól érdemes”
Sikeres Nőknek / Vállalkozónőknek / Cégeknek, akik NŐKNEK adnak el
6. B2W Fesztivál:
BUDAPEST, 2024.10.24.
Részletek hamarosan…
8. B2W VIP MASTERCLASS
2024/25 évfolyam
12 hónapon keresztül mentorálom brandedet akár a startmezőről, akár újratervezéssel.
Nézd meg a programot, várlak szeretettel!
ÉVES B2W VIP CLUB TAGSÁG
Mit tartalmaz?
– B2W VIP Fesztiválbelépő (2024. október)
– B2W B2W XMAS Party tiszteletjegy (2023.12.08.)
– Brand Tervező Nap tiszteletjegy (2024. január)
– B2W Summer Party tiszteletjegy (2024 június)
– 200+ videokönyvtár
– 2 db online tréning (egyenként 180.000 Ft értékben)
– 2024-es TRENDBOOK HEX/PANTONE színkódokkal (!)
– Prémium Kapcsolatépítés ZÁRT VIP Közösségben izgalmas eseményekkel
Van brand stratégiád?
Hogyan értékesít a weboldalad, kampányod, ajánlatbombád?
Van kedved újratervezni velem bármelyiket?
Gyere, táborozz sikeres cégvezetőkkel, nagyvállalati döntéshozókkal,
és tegyük rendbe azt, ami most NEKED A LEGFONTOSABB!
Időpont: 2024. április 12-14. (3 nap)
- B2W VIP CLUB / PRÉMIUM KAPCSOLATÉPÍTÉS >
- 2024/25 B2W VIP MASTERCLASS >
- CEO ALKOTÓTÁBOR >
Kedvességre, kapcsolatépítésre, tudatos kommunikációra vágyunk, mely a szívükhöz szól és bizony élményekre is, ami kiszakít minket a mindennapok rutinjából.
Most különösen fontos a vállalkozásoknak előre terveznie. Az elmúlt évek megmutatták, hogy vagy tönkrementek jól menő cégek, vagy beleálltak egy olyan flexibilis hozzáállásba, amitől duplázni is képesek voltak. Rengeteget beszéltünk a nőknek szóló kommunikációról az elmúlt 6 évben, ám az idei B2W Fesztiválon ki kellett jelentenünk:
ITT AZ ÖSSZEFOGÁS és a közös cselekvés ideje!
Férfiak és Nők, cégek és fogyasztók, együtt tudjuk a jövő egyensúlyát kialakítani, mindannyiótok tapasztalata, tudása fontos!
A B2W mögött nem áll semmilyen vallási, politikai, vagy egyéb ideológiai társaság, nem támogat minket nagy szervezet.
Pálfi Éva, a B2W alapítója (2018) kizárólag a Magyar Marketing Szövetség tagja, annak Női Marketing Tagozatának elnöke.
Éppen ezért a B2W rendezvényei olyanok, mintha egy független univerzumba csöppennénk: kamarák és szövetségek elnökei, tenni akaró felelős magyar üzletemberek, példaértékű szakemberek, csupa pozitív, jólelkű vállalkozók támogatják tudásukkal, tapasztalatukkal víziónkat egy jobb és sokkal tudatosabb jövő érdekében. A B2W ügye össztársadalmi ügy, mindannyiunké, munkában és magánéletben egyaránt. Hálásan köszönünk minden támogatást! Bízz meg bátran bennünk, még akkor is, ha túlságosan előremutatónak, progresszív szemléletnek tartod tudásanyagainkat, 17ezres női közösség támogatja B2W piackutatásainkat, pontosan tudjuk most mire vágynak a nők.
Ha eljössz rendezvényeinkre, tudni fogod, hogy:
- Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
- Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
- Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?
A legkiválóbb szakemberek segítenek Neked, várunk szeretettel Téged is, hogy a 2024-es éved a felemelkedésről szóljon.
Imádnak vásárolni, de nem a tranzakcióra vágynak
Üdvözöllek!
B2W Közösségeinkbe invitállak, tartozz közénk!
Rekord számmal és rekord pozitív visszajelzéssel zártuk az idei B2W Fesztivált októberben,
és nem véletlenül! Amellett, hogy akik ellátogattak eseményünkre, elkötelezettek a nők támogatásában, azt szeretnék, hogy cégük 2024-ben stabil sikereket és eredményeket érjenek el.
Ehhez olyan szemléletváltó erősen progresszív tudást, gondolatokat és adatokat kaptak, amivel messze megelőzhetik iparágukat és saját maguk is véleményvezérekké válhatnak.
Hiszen ők is elsők lesznek, velünk együtt.
Büszkék vagyunk rá, hogy mi vagyunk az #1 női marketing szakértők itthon Magyarországon, nem is akárhogyan:
1. PRÉMIUM SZAKMAI PROGRAMOKKAL
2. EXKLUZÍV KAPCSOLATÉPÍTÉSSEL
k mindig hetekig ír a sajtó, résztvevő, kiállító. Ha követsz minket, pontosan tudod, hogy milyen klassz szokott lenni
minden eseményünk. Sztárelőadókkal készülünk, s olyan témákkal, melyek fókuszában most a stabil növekedés,
digitális innováció áll, természetesen mindezt azokért a cégekért, akik nőknek adnak el.
Prémium közösségben biztosítunk lehetőséget kapcsolatépítésre nagyvállalati döntéshozóknak, vállalkozóknak,
kivitelezőknek, akik olyan cégeket segítenek szakmai tudásukkal, akik a női célpiacra fókuszálnak.
“A B2W ALAPJAIBAN VÁLTOZTATTA MEG A HAZAI VÁLLALKOZÓI SZEMLÉLETET”
Hogyan lett ekkora sikere 6 év alatt?
1998-ban (25 éve) kezdtem pályámat kreatív igazgatóként hazai piacvezető cégeknél, reklámügynökségeknél és rengeteg olyan multi és kkv céggel dolgoztam (amerikai, német és hazai), akik nőknek adtak el. Pontosan tudom mire vágynak a női vásárlók és mára igazi küldetésemmé vált ezt a tudást átadni más szakembereknek is.
- 2018 januárjában alapítottam meg a B2W Kommunikációt, fél évre rá már megtartottuk a Lurdyban az első B2W Fesztivált (alig 3 hetünk volt meghirdetni), aznap 672-en regisztráltak be
- 2019-ben 1000 fősre nőtt a rendezvényünk s a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség első MARKETING GYÉMÁNT díját
- 2020-ban egyetemi tananyag lett a B2W Marketing, a Metropolitan Egyetem mesterképzőseinek tanítom azóta is és jövőre is felkértek a folytatásra – ez egy hatalmas szakmai elismerés, gondolj bele, hogy a B2W egy teljesen új, folyamatosan fejlődő irányzat, nekem pedig megtiszteltetés, hogy amit megalkottam kezd önálló lábra állni. A B2W Akadémia 2020-ban elnyerte a Magyar Marketing Szövetség MARKETING GYÉMÁNT díját
- 2021-ben a szigorítások miatt élőben 200 fővel, ONLINE pedig közel 5000 (!) fővel tudtuk megtartani a B2W Fesztivált. 2 napos volt a tavalyi, az első élő nap a prémium színvonalt képviselte, a második nap pedig minden várakozást felülmúlt online! Bevallom most is dolgozunk rajta, hogy legyen online nap, mert szerintem ki fogjuk nőni a hazai rendezvényközpontokat 😉
- 2022 is rengeteg változást, komoly üzleti akadályokat hozott a cégek, gyártók életébe, így nem véletlenül választottuk témának a folyamatos stabil fejlődést, ehhez pedig a legjobb, legsikeresebb hazai szakértőket hívom el, hogy ismét egy hatalmasat lépjünk előre. 4 millió magyar hölgyet értünk el kampányunkkal, végre a nőknek is segíteni tudunk a felelős, okos fogyasztói hozzáállásban.
- 2023-ra a B2W hatszoros (!) Marketing Gyémánt díjas lett, számomra a legszebbet kaptuk meg januárban: “Társadalmi szerepvállalásért, a NŐKÉRT ÉS A NŐKRE CÉLZÓ CÉGEKÉRT”
2023 júniusába megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata, melynek rendkívül megtisztelő, hogy alapítója és elnöke lehetek. - 2023-ban újra szemléletet váltottunk a B2W Fesztiválon, mely rekord volt minden szempontból!
- 2024-ben pedig végre elindult Magyarország első NŐI reggeli rádióműsora “Valódi Nők” címmel a Manna FM 98.6 csatornáján Pálfi Éva, Balázs Andrea, Argyelán Krisztina műsorvezetőkkel. CEO, producer: Pálfi Éva.
NEM VAGYOK EGYEDÜL!
Mindig úgy gondoltam, hogy együtt többre vagyunk képesek, ezért a különböző szakterületek legjobbjait kérem fel minden évben, hogy megosszák velünk tudásukat, tapasztalataikat.
A Te tudásodra is szükség van, csatlakozz hozzánk bátran!
Várlak szeretettel:
Pálfi Éva
B2W alapító, #1 női marketing szakértő,
a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának elnöke
a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója
Van egy víziónk:
A B2W kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse. Kérlek csatlakozz támogatóként is, mi pedig rengeteg extra megjelenést biztosítunk brandednek prémium közösségünkben.
„A nőknek szóló marketing szakértője Magyarországon egyértelműen Pálfi Éva”
(Dr. Papp-Váry Árpád – Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2022)
Nézd meg mit mondtak azok, akik ott voltak a rendezvényeinken:
Hogyan adj el nőknek B2W?
Ma, amikor mindent perszonalizálunk elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük: A női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!
Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni. KÖNYV LINKJE >
Mit mondtak, ügyfeleink, követőink, rendezvényeink részvevői?
“Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot.” Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere
“Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.
Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást.” Berényi Zsuzsa – Berényi Sminktetoválás
” Varázslatos Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok…nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon…hálásan köszönöm” Illés Tóth Orsolya
“ Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!” Gulyás Melinda Forever Living Products
“Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen “emészthető” és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!” Katona Zsuzsanna
“Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel.” Füvesiné Hoffmann Ágnes
“★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából
Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!” Aigner Iván KK Moves
2023-as B2W FESZTIVÁL ELŐADÓI
PÁLFI ÉVA
B2W alapítója, az MMSZ Női Marketing Tagozatának elnöke
PAPP-VÁRY ÁRPÁD
Márkadoktor, az MMSZ alelnöke
Hosszú Katinka
3 x Olimpiai bajnok,
20 x Világcsúcstartó, Kool CEO, Iron Swim School/Club alapítója
Piros Attila
CEO, Founder, Investor, idén LEADER of the YEAR Nagyvállalati Nagydíjasa, az ÉV LEGZÖLDEBB Nagyvállalati Menedzsere
Felker Noémi
ex-iCentre CEO
Gál Beáta
Üzleti, mindset mentor, a Have it All alapítója
Márton Katalin
Szilágyi Gábor
PlanALL, Remind Bookazine, Lizzy Card CEO
Csősz Boglárka
CEO, Investor
Sárospataki Albert
Billingo CEO
Csorba Anita
Inspirációk Média, INSPIKID alapító, CEO
Szalai Gabriella
Tanulási szakértő, Angolutca CEO, B2W Szövegíró
Gesztesi Gábor
DIEGO marketing igazgató, az MMSZ Női Marketing Tagozatának elnökségi tagja
Dr. Bombera Krisztina
CauseArt Platform CEO, műsorvezető, kommunikációs tréner
Lévai Richárd
Közösségi média szakértő, LiftUP
Pirner Alma
Absolutely Woman CEO, holisztikus egészség-coach
Kasza Tamás
Lezárási specialista, író
Szilágyi-Bécsi Tímea
INT-Solution CEO, Glocovo
Rédey Iván
Shoptet.hu Ambassador
Dessislava Dimitrova
Aphasonic CEO, Ai evangelista
Nyírő Réka
Marketing stratéga
Boruzs Ákos
GreenGO marketing vezető
Békessy Olga
Női Váltó CEO
Vasenszki Zsolt
Manitox HR igazgató, Táncszalon alapító tulajdonosa
Szabó Orsolya
ZSOLYA Communication
Kiss Gergely
Olimpiai birkózó, TomKings Puppies CEO, Warrior Tribe
Kőszegi András
Márkatanácsadó, onBRANDS alapító tulajdonosa
Rózsa Judit
BEMER Partner, J.Rose Clinic alapítója, az MMSZ Női Marketing Tagozatának alelnöke
Hajnerné Dr.Horváth Barbara
GDPR szakjogász, közgazdász
Szilágyi Norbert
CloudERP
Weston Gyöngyi
Családi Ingatlan Irodák
CEO
Képes Anita
Egyensúly Akadémia
Páli Éva B2W & Branding Könyvei
#1 Női Marketing Szakértőktől
Első, szemléletváltó
női marketing könyv (2018)
Legújabb
B2W KÖNYV,
friss statisztikákkal!
Lova Brand stratégia,
pozicinonálás
TERVEZŐFÜZETTEL!
Első Brandstyling könyv,
márkastílus, arculat,
színharmóniák (2016)
B2W Üzleti Podcast
TikTok & Instagram
Főtámogatók
Mit jelent a B2W?
Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)
A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.
Társadalmi szerepvállalás
A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.
A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.
A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.
A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés, egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt, hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások. Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá. Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez, más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel. Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből. Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen, hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
PÁLFI ÉVA
B2W alapító, női marketing szakértő, a B2W & Wealfort Institute alapítója, a Mindenki Nőknek ad el, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője, hatszoros Marketing Gyémánt díjas brand stratéga.
A Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója Marketing mesterszakon.
A Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának elnöke.
1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva 25 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. VIP Mentorprogramjában és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.
A B2W Közösséget azért hozta létre 2018 januárjában, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretett volna elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak – és ez sikerült is neki!
Nőkre célzó 2024-es top trendekre számíts előadásában, ami alapján rendbe teheted végre márkád teljes kommunikációját, felépítheted összetartó női közösségedet online és offline is – Imádni fogod!
PAPP-VÁRY ÁRPÁD
Márkadoktor, Magyar Marketing Szövetség alelnöke.
PhD fokozatát közgazdaságtudományból szerezte 2007-ben a Nyugat-Magyarországi Egyetemen, témája az országmárkázás volt. Fő kutatási területei e mellett a városmárkázás (city branding), a termékmegjelenítés (product placement), a személyes márkázás (personal branding) és a sportmarketing. A Magyar Tudományos Művek Tárában a neve mellett 190 tudományos publikáció és 134 ismeretterjesztő írás szerepel. 5 ismert szakkönyv szerzője, mint a “JPÉ Marketing”, “A márkanév ereje”, a “Márkázott szórakoztatás”, valamint a “Mágikus márkázás: Beckham” és a legújabb idei könyve: “Országmárkázás”.
Az oktatás mellett rendszeresen tart tréningeket, illetve ad tanácsokat cégeknek, valamint személyeknek, és — nem meglepő módon — városoknak. Tanácsadásban ismert neve a “márkadoktor”. Szakértőként gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok, így a Magyar Televízió, a TV2, az ATV, a HVG, a Nők lapja és még sorolhatnánk. Több szakmai szervezetben is aktív.
A B2W Marketing szakmai oldaláról és fontosságáról tart előadást nekünk azért, mert minden cégnek itt az ideje belátni: ha női célcsoportra fókuszál, akkor a nőkkel másképp kell beszélni. Ha ezt diktálja a “Józan Paraszti Ész” is, akkor tervezzünk márkánknak B2W kommunikációt.
HOSSZÚ KATINKA
3-szoros olimpiai bajnok úszó
20-szoros világcsúcstartó
26-szoros világbajnok
97 nemzetközi éremmel rendelkező sportoló, mely a világon egyedi
Hosszú Katinka a Forbes által 5 éven keresztül a legértékesebb sportoló. Iron Lady névből sikeres brandépítő, az Iron Swim School/Club alapítója, elnöke.
A Koool „mindenmentes” egészségtudatos étterem tulajdonosa.
PIROS ATTILA
CEO, Founder, Investor, a Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgatója
20 éven keresztül volt felsővezetője a 300+ fős Saint-Gobain Hungary Kft-nek. Először az építőanyaggyártó csoport Weber üzletágát vezette, majd a Rigips és Isover vállalatok ügyvezetője volt. 5 Mrd-os céget vett át, mely 46 Mrd-os lett 2022-ben.
ÉMIN díjas Innovátor, 2023-ban vette át az “ÉV Legzöldebb Nagyvállalati Menedzsere, idén ő a LEADER of the YEAR Nagyvállalati Nagydíjasa.
Vezetése alatt indult el elsőként a világon, a méltán világhírű Habito gipszkarton család magyarországi gyártása. Ugyancsak a nevéhez köthető az utóbbi idők leginnovatívabb építőanyagának, a foszforeszkáló és fluoreszkáló tulajdonságokkal rendelkező Weber Neon termékcsalád megalkotása és nemzetközi piaci bevezetése. A termékcsalád a múlt évben a Magyar Termék Nagydíj zsűrijétől, először a díj történetében, az összes kiadható kategóriát megnyerte.
FELKER NOÉMI
ex-iCentre CEO,a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának elnökségi tagja
A budapesti közgazdasági tanulmányait követően Noémi a DDB nemzetközi reklámügynökségnél kezdte marketinges karrierjét 1993-ban Account Executive-ként, a McDonald’s és a Clorox vállalatokért volt felelős. 1996-ban csatlakozott a McDonald’s Magyarországhoz-hoz, mint Local Store and Kids Marketing Supervisor. 1999-ben Noémi a Well Advertising és PR Ügynökség/Budapesthez csatlakozott és Ügyfélkapcsolati Igazgatóként folytatta pályafutását. 2001-ben megalapította és vezette sikerre a Noe’s Ark Reklámügynökséget. Noémi 2014-ben csatlakozott az iCentre-hez magyarországi és romániai marketingmenedzserként, 2015-ben pedig magyarországi cégvezetőjének léptették elő. ex-CEO-ként az Apple Premium Reseller és Apple Authorized Service Provider minősítéssel rendelkező vállalat magyarországi tevékenységéért felelt, beleértve a fejlesztést, irányítást és általánosságban a vállalkozás jövedelmezőségét. Noémi a vállalat stratégiai terveinek összehangolásáért és megvalósításáért, valamint a pénzügyi, marketing, kiskereskedelmi és üzemeltetési csapatok irányításáért is felelt. Noémi üzleti és emberirányítási tapasztalata értékes adalék volt az iCentre csapatának képességeihez. Feladatainak egyik kulcsfontosságú eleme volt az új üzleti lehetőségek azonosítása, megvalósítása és fejlesztése belső és külső szinten.
GÁL BEÁTA
Üzleti, mindset mentor
Munkája során saját tapasztalataira építkezve első soron vállalkozókat, üzleti szereplőket támogat az értékteremtő, pénzügyi prosperációt eredményező gondolkodásmód kialakításában, üzleti lépések, vezetői döntések meghozatalában, a teljességben élt élet, életfeladattól vezérelt karrier szemléletmód mentén.
Az elmúlt évek során több ezren vettek részt programjain, rendezvényein, ő maga dolgozott együtt Neale Donald Walsch-sal, akivel több kurzust készítettek közösen, Deepak Choprával, aki meditációs tudományába avatta be Beátát.
Beáta a SPAR beszállítói akadémia tagja, az Influexpert kimutatása alapján Magyarország első számú női Facebook influencere vállalkozói szektorban, a Spotify újonnan megjelenő podcast csatornáját a megjelenés hetében az első helyen rangsorolta, ugyanakkor legnagyobb sikerének ügyfelei sikereit, teljesedő életüket tartja.
MÁRTON KATALIN
Praktiker HR & CSR igazgató
Változások, innováció, digitalizáció, a jövő generációja – a mozgatórugói. Kata 25 éve vezet HR szervezeteket különböző cégeknél. Szívügye a szakképzés jövőbiztossá tétele és a MMK emberek (SNi fiatalok) integrációja a munkaerőpiacra. Fontos számára, hogy minél több nő kerüljön vezetői pozíciókba, vállaljon vezető szerepeket. Bogi, Rudi és Guszti büszke anyukája és ráadásul még a feleség szerepben is jól érzi magát.
– Tagja az Innovációs és Technológiai Minisztérium, valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara égisze alatt működő kereskedelmi Ágazati Készségtanácsnak és a Német Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Szakképzési Bizottságának
– 2020 óta a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés Nagykövete
– Bridge Budapest Edison platform kezdeményezésének „Menő Cégek” egyikeként képviseli a Praktikert
– Tagja a Menedzserek Országos Szövetségének, az elnökség Etikai Bizottságának tagja, és idén ötödik alkalommal vállal mentori szerepet a szervezet „Jövő Menedzsere” mentorprogramban
– Tagja a Hungarian Business Leaders Forum mentorprogramjának
– 2021-től oktatóként vesz részt a Széchenyi István Egyetem HR stratégia egyetemi képzésén
– HR Fest Advisory Boardjának tagja
– Civil Impact Nonprofit Kft. „Civil Impact Akadémiájának” keretében évek óta mentorál civil szervezeteket
– Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara „Bridge to Benefits” Kurzusának támogatója
– Kuratóriumi tagja a Kapcsok Alapítványnak és a Gyermek Évszázada Alapítványnak
– Hátrányos Helyzetű Falvak és Községek Fejlődéséért Egyesület és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat „Őrangyal” védjegyének birtokosa
– Tállyáért Egyesület elnökségének tagja
SZILÁGYI GÁBOR
a PlanAll és a Remind Bookazine alapító tulajdonosa, Lizzy Card CEO
SÁROSPATAKI ALBERT
Billingo online számlázó alapítója és vezérigazgatója
9 év alatt a magyar B2B szektor egyik legjelentősebb online szolgáltatójává építette a márkát, amelyet napjainkban már több mint 170ezer vállalkozó használ a mindennapi munkájához.
A kiemelkedően magasnak számító 17. helyet foglalja el a legmeghatározóbb és legbefolyásosabb hazai digitális szakembereket összesítő rangsorban, a 2022-es “TOP 50 digitális szakember” listán, ezen belül is a 3. helyet az alapító-innovátorok kategóriában.
A Vállalható Üzleti Kultúráért nagyköveteként maximálisan elköteleződött a vállalhatóság, a hosszú távon és érték alapon történő működés mellett. Víziója, hogy olyan szolgáltatásokat hozzon létre, amelyek minél több területen tudják jelentősen egyszerűsíteni a vállalkozások életét és maradandó hatást tudjon biztosítani a vállalkozói versenyképesség növelésében.
Több, a hazai piacon úttörő és piacformáló újítás bevezetése fűződik a nevéhez, amelyek a banki és fintech piacon is kiemelkedőek. Innovációban nem ismer korlátokat, és folyamatosan olyan ötleteken dolgozik, amelyek azonnal reagálnak a jelen kor gyorsan változó kihívásaira. Szenvedélyesen kutatja az új irányokat és automatizálja az időrabló feladatokat, amivel még több időt, átláthatóságot és soha nem tapasztalt hatékonyságot adhat a folyton időhiánnyal küzdő vállalkozók és könyvelőik kezébe.
Kiemelkedő erőssége, hogy rekordsebességgel méri fel és reagál a piaci igények gyors változásaira, és cége szolgáltatásaival nem csak követi, sokkal inkább diktálja az újító trendeket.
Sárospataki Albert a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának alapító elnökségi tagja.
CSORBA ANITA
Inspirációk Média, Inspirációk Élménystúdió, alapító, CEO
Kreatív mentor, az Inspirációk Média és az Inspirációk Élménystúdió alapítója. Sajátgyártású műsorain, videóin és különböző platformjaink segíti az egymillió fős követőtáborát abban, hogy tartalmas és minőségi életet éljen. Védnöke az Inspikid nevű Gyermekfejlesztő programnak, amely a gyermekek kreativitásának kibontakozását segíti.
SZALAI GABRIELLA
Tanulási szakértő, aki 15 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra.
45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Gabi a B2W Szövetség alapító tagja, a B2W VIP Közösség belső szövegíró-tanácsadója, Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.
Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül. A fesztiválra a B2W stílusú szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet “B2W-síteni” a cégek szöveges kommunikációját – legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.
„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.
GESZTESI GÁBOR
DIEGO marketing igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának elnökségi tagja
Dr. BOMBERA KRISZTINA
műsorvezető, kommunikációs tréner, a CauseArt Platform értékmarketing ügynökség vezetője
Krisztina két évtizedet televíziós műsorvezetőként és szerkesztőként dolgozott, fél évtizedet külpolitikai tudósítóként az Egyesült Államokban.
Az utóbbi években az üzleti és a felsőoktatási szférában moderátorként, továbbá médiakommunikációs tanácsadóként dolgozik, cégével pedig társadalmi vállalkozások és nonprofit szervezetek munkáját támogatja kommunikációs és értékmarketing módszerekkel.
LÉVAI RICHÁRD
Közösségi marketing specialista
Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, a „Közösségi kalandozások- 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon”, a „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket? 2.0” és a “Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?” című könyvek szerzője, hivatalos Facebook hirdetői minősítéssel rendelkező szakember. Az idén 19 éves RG Stúdió marketing vezetője és egyik alapítója, a Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa.
PIRNER ALMA
Holisztikus egészség- coach, író, nőiesség szakértő, az Absolutely Woman alapító tulajdonosa.
2 évtizede küldetése a nők támogatása és fejlesztése testi, lelki és szellemi szinten. Tanfolyamaival, egyéni mentorprogramjaival, online közösségével, termékeivel és Magyarország legjobb szakértőivel minden támogatást szeretne megadni a nőknek, hogy elégedettek legyenek önmagukkal és olyan életet éljenek, amilyenre vágynak.
19 éve tevékenykedik vállalkozóként, szenvedélye, hogy a nőknek hosszú távú és fenntartható megoldást nyújtson a kihívásaikra.
2022-ben a B2W Év Társadalmi Szerepvállalás díját kapta meg, mottója: Legyél önmagad legjobb verziója.
KASZA TAMÁS
A bajnokok trénere. Lezárási specialista. Bestseller író. Nemzetközi tréner. Előadóművész.
Ügyfelei több, mint fele üzletasszony.
Egyik könyve, a Magyar mese megkapta idén az Érték és Minőség Nagydíjat.
Tanult Németországban, Amerikában, a Karib-szigeteken, Dél-Afrikában, Angliában és Koppenhágában.
Azonnal használható gyakorlati tudást ad át már több mint 28 éve olyan cégvezetőknek, akik eladnak, olyan értékesítőknek, akik többet akarnak keresni, és olyan magánszemélyeknek, akik meg akarnak tanulni kiállni magukért.
Bebizonyította, hogy az értékesítés kulcsa a lezárás, és sikerült olyan dolgokra rájönnie a lezárással kapcsolatban, amivel világfelfedezést tett.
Megváltoztatta nem csak a magyar értékesítői kultúrát, hanem a közép-kelet-európait is, sőt az orosz piacon is nagy változásokat okozott.
Sok cég vezetője köszönheti neki bevételeinek drasztikus emelkedését.
2007-ben végre hajlandó volt kiállni a nyilvánosság elé. Az éves hallgatói létszáma még abban az évben 500-ról 3500-ra emelkedett. Az elmúlt huszonnyolc év alatt öt földrészen húsz nemzetből nyolcvankilencezer hallgatója volt.
Ennek köszönhetően rendszeresen szerepel meghívott szakértőként médiában. Az Üzlet és Siker magazin vezércikket írt róla. Nacsa Olivér elnevezte LeRázási Specialistának.
Ulan Ude-től Los Angeles-ig ad elő. A Karibi térségben szervezett Game Changer nevű konferencia vendégelőadója.
Tréningjein támogató közeg alakul ki. Már a kapcsolatok miatt megéri eljönni, amelyek a résztvevők jövőjét jó irányba befolyásolhatják.
Az első magyar tréner, aki több külföldi országban is sikeres franchise-t működtet egyre nagyobb eredményekkel.
Szlovéniában, Csehországban és Szlovákiában, Bulgáriában és Oroszországban emberek ezrei ismerik Kasza Tamás nevét.
40 könyv szerzője. Köztük egy mese, két sci-fi és egy fantasy-é, és egy regényé, amit forgatókönyvben is megírt. Másik 34 könyvét vezetésről, értékesítési lezárásról és személyiségfejlődésről írta. Könyveit szlovák, román, bolgár és orosz nyelvre fordították le. 75.000 példányban keltek el.
SZILÁGYI-BÉCSI TÍMEA
Három vállalkozásban tulajdonos, a legnagyobb az INT-Solution Kft, ahol évente több mint 1000 jelöltnek segít abban, hogy új munkahelyet találjanak.
„Hiszek abban, hogy mindenki megérdemli, hogy a munkán keresztül méltó életet biztosítson magának, ezért azon dolgozom, hogy mindenki megtalálhassa a számára leginkább megfelelő céget és munkakört. Az SZBT Development cégemben tréningek és coaching révén segítjük a vezetőket, a jövőbeli vezetőket és a magánszemélyeket, hogy olyan irányba fejlődhessenek, ami segíti őket abban, hogy elérhessék céljaikat.”
A harmadik vállalkozásának célja pedig az, hogy láthatóvá és célirányossá tegye az önkéntes tevékenységet. A GLOCOVO applikáció egy önkéntes lokátor, ami arra szolgál, hogy a szervezetek és az önkéntesek könnyen egymásra találhassanak tudás és érdeklődés alapon.
RÉDEY IVÁN
Shoptet.hu Ambassador
E-kereskedelmi és kommunikációs szakember, szakmai konferenciák rendszeres előadója. Küldetése a digitalizáció fontosságának és az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeknek minél szélesebb körű terjesztése. 20+ éves marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatokkal rendelkezik. Nyelvismeretének köszönhetően otthonosan mozog a CEE régió országaiban. Többek közt FMCG vállalatoknál (Unilever, Heineken, Pepsi) szerzett tapasztalatai után 2016-ban a folyamatosan fejlődő online világra váltott. Több e-kereskedelmi projektben is részt vett, de az offline világgal eközben sem hagyott fel. Évekig a KOMETA marketingigazgatója volt, és közben dolgozott a Dataweps sikeres magyarországi bevezetésén, amely azóta már az Árukereső részét képezi. Jelenleg a Shoptet.hu nagykövete.
DESSISLAVA DIMITROVA
AlphaSonic CEO, okl. villamos mérnök és okl. közgazdász, több mint 25 éves vezetői tapasztalattal az Informatika és a Biztonságtechnikai piacon.
“Cégünk a szakma meghatározó szereplője, és az elmúlt 30 évben mindig képesek voltunk megújulni és innovatív megoldásokat nyújtani a piacnak. Cégünk Magyar Termék Nagydíjas és Üzleti Etikai Díjas.
Az AlphaSonic mellett vezetem az Allion globális cég Európai irodáját és az AxxonSoft Hungary Kft.-t. Nagy szenvedélyem a Mesterséges Intelligencián alapuló megoldások, amiben nagy tapasztalatom van és nap mint nap segítek az ügyfeleinknek, hogy publikus objektumok, létesítmények és kereskedelmi egységek számára a vertikális és horizontális megoldásokba történő egyszerű integrálást és alkalmazást.
Ügyfeleink számára elérhetővé tesszük az összekapcsolt rendszereket, hogy az adatok aggregálhatók és elemezhetők legyenek a jobb döntéshozatal érdekében. A biztonság és az üzleti rendszerek konvergálásával szoftverünk lehetővé teszi ügyfeleink részére, hogy olyan dolgokat legyenek képesek megtenni, amelyekre ezelőtt soha nem volt lehetőségük.”
NYIRŐ RÉKA
marketing stratéga, multinacionális és kisvállalati tapasztalattal
Amit egy cégnek tudnia kell az ügyfelek felé folytatandó marketingről, azt Réka mind tudja, sőt a legtöbb marketing eszközt már mind ki is próbálta, jól ismeri és magabiztosan használja. Réka 5 évig dolgozott a Tesco marketingosztályán, ahol marketingkommunikációs vezető lett, de foglalkozott elemzésekkel piackutatással is.
18 éve dolgozik kkv cégvezetőkkel is, és remekül ért ahhoz, hogy zseniális gyakorlati tanácsokkal ültesse be a marketinget a cégvezetők mindennapos éltébe, rutinjába.
AZ ŐSZINTESÉG EREJE – avagy hogyan segíti az őszinteség a marketingedet, és hogyan tudod vele a legjobb ügyfeleket vonzani
BORUZS ÁKOS
Ákos több mint 10 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce és a digitális marketing területén.
Szakmai pályafutásának egyik jelentős állomásán, az Origo Zrt.-nél, senior e-commerce menedzser, illetve online gaming szakértő pozícióban, az üzletág vezetőjeként az online kereskedelmi üzletág területi stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelése volt a fő feladata. Ezt követően a Tchibo Budapest Kft.-nél szerzett tapasztalatot szintén vezetői pozícióban. Legfontosabb munkái közé tartozott a vállalat nemzetközi mintáján alapuló Tchibo webáruház sikeres magyarországi bevezetése, valamint a nemzetközi együttműködések és fejlesztések koordinálása is.
Később az Avon Cosmetics Hungary Kft. Digital manager pozíciójában a Pannónia Csoport digitális stratégiájának összehangolásáért felelt. Rövid médiaügynökségi kitérő után az Avon közép európai régiójának 19 országában volt felelős az AVON tanácsadók/vezető tanácsadók aktivizációs stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért, különböző online eszközök és platformok, illetve tartalommarketing segítségével. Jelenleg a GreenGO marketing vezetője.
BÉKÉSSY OLGA
Női Váltó CEO
VASVENSZKI ZSOLT
Manitox Kft. egyik tulajdonosa és HR vezetője; a TáncSzalon alapítója – Dance coach.
Gyakorló vezetőként vallja, hogy a vezetői képességfejlesztésben a tánc egyedülálló, szórakoztató és teljes élményt nyújtó módszer. Dance coachként a vezetői attitűdök és képességek felszínre hozásában és csiszolásában segít.
Az egyre nagyobb teret hódító digitális világban a TáncSzalon programjait azért hívta életre, hogy a résztvevők ne csupán különböző táncokkal ismerkedhessenek meg, hanem új szemszögből fedezhessék fel önmagukat, új barátokra leljenek és a tánc öröme az életük romantikus részébe is új pezsgést hozzon.
SZABÓ ORSOLYA
online kommunikációs stratéga, social media tanácsadó, változás- és válságmenedzser
Orsi 2017-ben indította útjára a Zsolya Communication brandet, amely eleinte egy egyszemélyes szakértői márkaként indult, idővel aztán egy helyfüggetlen hálózattá nőtte ki magát. Az elmúlt kb. 5 évben több ezer hazai KKV és számos multinacionális vállalat kapcsolódott a Zsolya oktatási vagy tanácsadási programjaihoz. Orsi egyik legfőbb erőssége, hogy mindig stratégiában gondolkodik, így ügyfeleik minden esetben átfogó megoldásokat kapnak.
Hiszi, hogy dolgozni bárhonnan lehet, így helyfüggetlen ügynökségében Balitól Magyarországon át Portugáliáig dolgoznak szakértők. Erről 2020-ban a TEDxMETU színpadán is mesélt.
2021-től a Metropolitan Egyetem oktatója, ahol Kreativitás, intuíció és döntési alternatívák tantárgyat tanít a Turnaround Management MBA szakon.
KISS GERGELY
Olimpiai birkózó, vállalkozó, a TomKings Puppies, Warrior Tribe CEO
“Szia, Kiss Gergely vagyok! A versenyszerű birkózás után, az üzleti világba léptem, ahol folyamatosan tanultam és fejlődtem. Egyik szenvedélyem a vállalkozás építés, amit a TomKings Puppies-nél élek ki, ahol a kutyusaink már 46 országban találtak szerető otthont. Emellett alapítója és vezetője vagyok a Warrior Tribe-nak, ahol vállalkozó férfiak közösségét építjük, a célunk példaképpé válni a jövő nemzedékének.
Szeretettel várlak az előadásomon, ahol megosztom veled a történetemet, tapasztalataimat, és azt, hogyan találtam meg a személyes és szakmai egyensúlyt az életemben.”
KŐSZEGI ANDRÁS
Márkatanácsadó, az onBRANDS alapítója
Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte 1985-ben. A legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós, televíziós – közéleti és szakmai – beszélgetéseit tekinti.A Petőfi Délelőtt szerkesztő-riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort ( Satelit, ATV,) rádiózott (Fehérvár Rádió, Infórum Rádió, Budapest Rádió). A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként és szerkesztő-műsorvezetőként vett részt.
Felsőoktatási intézmények – BGE, Pázmány, Károli, Corvinus, Mathias Corvinus Collegium, – meghívott előadója, a Budapesti Metropolitan Egyetem (korábban BKF) márkázás kurzusainak óraadója, a CSR-üzleti fenntarthatóság szakirány vezetője, a Budapesti Corvinus Egyetem kríziskommunikációs kurzus oktatója, de tartott szemináriumot CSR és márka témában a Singapore Management University-n is. Jelenleg márkatanácsadóként dolgozik és az onbrands.hu márka hírportál sikerében érdekelt.
– 2005-2008 a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
– 2007 óta EFFIE zsűri tag
– A Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja
– Publikációk: Szaklapokban közölt cikkek, rádiós-, televíziós interjúk
– Az „EZ A BRANDING – 51 márkás beszélgetés” (2013) és az „EZ A CSR – 51 felelős beszélgetés” (2014) könyvek szerzője
HAJNERNÉ DR. HORVÁTH BARBARA
Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, közgazdász, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő.
Tanácsadó irodáját, HHB Consulting Kft. néven 2010-ben alapította. Ezt megelőzően a Dunántúl egyik legnagyobb építőipari cégének gazdasági igazgatója volt. Több, mint 22 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik.
Tanácsadó irodája fő pillére ma már az adatvédelem, a weboldalak jogi megfeleltetése és a felnőttképzés, hatalmas tapasztalatra sikerült szert tenni ezeken a területeken. Több nagy cég adatvédelmi tisztviselője és állandó tanácsadója. Mára több, mint 800 vállalkozás adatvédelmi (GDPR) felkészítését végezte el, egyedi, az adott vállalkozásra szabott szabályzati dokumentáció elkészítésével. Előadásain, workshopjain és közösségi oldalain is arra törekszik, hogy gyakorlati, könnyen érthető és hasznosítható tudást adjon át a vállalkozóknak. Szívügye a közérthető tájékoztatás, hiszen a jogszabályok szövegezése gyakran állítja kihívások elé a vállalkozókat. Ügyfelei többsége női vállalkozó, a Mompreneurs – magyar vállalkozó anyák csoport szakértője.
RÓZSA JUDIT
Rose Clinic megálmodója, Bemer Group Leader , Life & Business Coach
Közgazdászként végzett, családi vállalkozásukban 3,2 mrd Ft-os árbevétel és 100 alkalmazottért volt felelős. Négy évig volt elnöke és megreformálta a Villamosipari Vállalkozók Egyesületét, ami multinacionális vállalatoktól a kisvállalkozókig tömörítette a szakmát. Nemzetközi szervezetekben is aktív vezetőként vett részt.
Férjével közös cégük 12 éves, projektektől függően 300-600 millió Ft-os bevételt érnek el.
Egyik fiával közös cégükben is a 100 millió Ft-os bevételt ostromolják.
Két éve 180 fokos fordulattal új utakra indult. Bemer Group Leaderként ma már egy 35 fős csapatot vezet. A holisztikus szemlélet részeként Life & Business coachként is segíti a hozzá fordulókat.
Marketinggel 20 éve foglalkozik, az elején szokatlan módon a HR területén alkalmazta. Majd évekig webáruházuk marketingjébe ásta bele magát. Az elmúlt egy évben pedig B2W Marketing és Brand stratégiát tanult.
A Magyar Marketing Szövetség Női marketing tagozatának alelnöke.
Saját történetén keresztül szolgál inspirációval az újrakezdés területén. Sosincs későn!
Ami segített: gondolkodásmód megváltoztatása és üzleti közösségek.
Célja: wellbeing otthon és a munkahelyeken is.
SZILÁGYI NORBERT
vezető tanácsadó, CloudERP
Évente több 100 kereskedő cég folyamatait vizsgálja meg, tanácsot ad belső folyamatok kialakításában, workflow optimalizálásban és ERP rendszer választásban. Korábban évekig kereskedelemmel foglalkozott így pontos képe van mindkét oldalról.
Előadás cím: “Adatvezérelt cégépítés kereskedőknek: Hozz magabiztos döntést, maximalizáld céged hatékonyságát és érj el soha nem látott profitabilitást!”
WESTON GYÖNGYI
Közgazdászként multinacionális és nagy cégek értékesítési szervezetének volt vezetője.
Ingatlanközvetítő hálózatát, a Családi Ingatlan Irodákat, közel 16 éve működteti. Magánvállalkozóként kezdte, és ebből nőtte ki magát a ma már 5 irodából álló hálózat. Sajátságos stratégiája a területi koncentráció, közvetítői egy-egy területre szakosodnak. A cég erőssége Budai oldal és agglomerációja, valamint Észak- Pest és környéke.
Ingatlan irodái az újépítésű ingatlanok terén nagyon erős, ezeknek nem csak értékesítésében, de tervezésében, és a teljes marketing, jogi, pénzügyi folyamatok lebonyolításában is a beruházók segítségére van. A cég sajátossága, hogy 90%-ban női kollégákkal dolgozik, és hisznek abban, hogy az ingatlan az egyben az otthonunk is. Hiszik, hogy nem csak ingatlant adják el, hanem életeket és álmokat segítenek valóra váltani.
KÉPES ANITA
Egyensúly Akadémia